Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen met betrekking tot publieksvaartochten

• Waar is de ontvangst?
Wij ontvangen u graag 30 minuten voor aanvang van uw vaartocht bij de kassa vaartochten nabij het beachplein. De exacte locatie zal tijdens het evenement duidelijk worden aangeven op het terrein.
• Hoe laat is de kassa open?
De kassa is geopend vanaf 11.00 uur tot 18.00 uur.
• Op welk schip ben ik ingedeeld?
De indeling van de schepen wordt bij ontvangst bekend gemaakt.
 • Mag mijn hond mee aan boord?
Helaas is het niet toegestaan om honden mee aan boord te nemen.
• Waar kan ik parkeren?
Er worden meerdere parkeerterreinen ingericht in en rondom Harlingen. Speciale bussen brengen u vervolgens naar het evenemententerrein. Exacte locaties zullen nog volgen. U kunt ook met de trein naar Harlingen komen. De ontvangstlocatie ligt op minder dan 10 minuten lopen vanaf het station Harlingen Haven.
• Ik heb online tickets via de website/VanPlan gekocht, maar er is iets mis. Wat nu? 
Heeft u een vraag omdat u bijvoorbeeld uw tickets nergens meer kunt vinden? Of heeft u een andere vraag m.b.t. de tickets? U kunt mailen naar info@vanplan.nl of tijdens kantooruren (ma-vrij van 8.00 – 16.30 uur) bellen met 050-584 4429 of 0900 – 400 1000, dan word u meteen geholpen.

 

Neem contact op

Of bel: 0517-744044

Deel deze pagina: